Saturday, December 13, 2008

kehadapan bintang jatuh (paez version)

benarkah ada cerita cinta yang indah? ntah...
kalau kau tanya aku.... ntah....
tak tau apa nak jawab
mungkin  kerna aku tak pernah merasa indahnya cinta....

datang... pergi... ah sesuka hati...
ada kau fikirkan hati ini...
persetankan itu semua... cinta itu dusta....
tapi... aku sunyi......

oh.. lihat sana mereka sedang bercinta....
aku...ah... keluh itu keluar lagi.... menunjuk sial menimpa diri...
kenapa aku... atau harus aku tanya.. apa dosa ku...
pergi..
pergi...
pergi...
oh jangan.... jangan pergi.... kembalilah...
aku sunyi....

oh yg Esa... kau campakkanlah aku bintang itu...
lemparkanlah dia... sekuatnya...
aku janji.... tatkala dia jatuh....
akan aku gapai...
akan aku belai...
akan aku pastikan.. dia tak akan terluka...

kehadapan bintang jatuh....
janjiku akan setia...

2 comments:

  1. om pujaan...........
    beruntung amat yaa, jadi wanita yang ngedapetin janji om pujaan.....
    "janjiku akan setia".......

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete